طاها تاجیکطاها تاجیک، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

طاها تاجیک

جدید ترین شاهکارای من

1393/11/14 18:49
نویسنده : مامان
337 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com      niniweblog.com     niniweblog.com

 

  1.  دوست دارم موقع بازی کردن با خودم شعر بخونم دَدَ - بَ بَ- هَسَ- چیسَ- اَدَ و....
  2.  عاشق کمدمم مخصوصا با بابام برم درشو باز کنم وهر دفعه یه چیز جدید ازتوش بردارم اصلا بهم بگن بریم کمد طاها بال درمی یارم از ذوق خندونک
  3. غذای سفره رو خیلی دوست دارم بخصوص اگه با دست بابام باشه و اون بزاره دهنم
  4. پوف بازی رو خیلی دوست دارم پوف که می کنم تمام دور دهنم خیس می شه آی می چسبهزبان
  5. دوست دارم با روروئکم مسابقه دوی سرعت بزارم برا همین هرکی راه بره من سعی می کنم ازش جلو بزنمخجالت
  6. از همه جا می گیرم وایمیستم آخه دیگه تو 9ماهم تازشم دستامو ول می کنم شروع می کنم به دست زدن
  7. آها یاد گرفتم دست بزنم چه صداییم داره فقط منتظر یه آهنگ شادمتشویق
پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاها تاجیک می باشد